PRATITE NAS NA FACEBOOK-u.KLIKNITE NA "Svidja mi se" HVALA ..
a

"




PRATITE NAS NA FACEBOOK-u.KLIKNITE NA "Svidja mi se" HVALA ..

"

ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

POHOVANA PUNJENA JAJA

Pohovana punjena jaja :)

Odusevila su me sigurna sam da ce i vas :) Ja sam pravila sa samo dva komada jaja.. Vi sebi kolicinu povecajte prema potrebi...:)
Sastojci

 2 jaja
 1 kasika vajkrema
 1 kasika persuna
 1 kasikica ulja
 malo soli
 1 kasika sjeckane salame
  za pohovanje
  brasno
  jaje
  prezla
Priprema

Jaja skuhati, oguliti , prerezati i izvaditi im zumanca...Smjesu za pohovanje pripremiti kao na slici...
U drugu zdjelicu staviti zumanca dodati sve navedene sastojke..Izmjesati....
Puniti jaja i tako ih sastaviti...Smjesa kojom ste punili lijepo ce ih sastaviti....
Onda uvaljati u brasno...
jaje

prezlu
 ponoviti postupak tri puta....
Prziti ih na ulju na srednje jakoj vatri...
Staviti ih na ubrus da upije visak masnoce..
Prerezite jaje i imat cete vrlo hrskav, ukusan i iznad svega dekorativan prilog, hladno predjelo zavisno sta zelite..
Prijatno :)
Izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari